2.díl: Making of filmu Husa: loutka a míč z reálu do 3D

Jak jsme již psali v první díle, kde jsme vám ukázali kompletní výrobu modelu domu pro 3D, dnes se podíváme, jak vznikal model loutky chlapce, který bude následně převedený do 3D a animovaný již v digitální podobě.

Výsledkem propojení původně reálného modelu s možnostmi obrazové postprodukce a počítačové animace vznikne velmi zajímavý obraz. Co myslíte?

Komentářů: 3

  1. Děkujii, možna, to prostě měl jsem dost času na to, abych svůj komentář upravil 🙂 Těším se na další making of !

  2. Jsme stejného názoru. Propojení těchto dvou, na první pohled naprosto neslušitelných technik, vzniká úžasný vizuál, který se jednou může vyrovnat klasickém CGI. Jsme zvědaví, brzy vyjde další making of video. Češtinu máte krásnou, není třeba se omlouvat. 🙂
    Zdraví
    Karolína Čížková

  3. Myslím, že to je velmi zajímavá společná budoucnost pro loutky a pro 3D animace také. Občas textury dokonce v topových 3D filmech vypadají přilíš falešně. Zatím v stop motionu občas můžou poškodit dojem přilíš ostré pohyby. Chci věřít, že simbióza loutek a 3D dokaže překonat tyto vady. Ale nejspíše, každý druh animace má svou samostatnou budoucnost, proto stop-motion a tím spíš 3D animace bez realních objektů budou jít každý svou cestou i dále.
    Nejsem Čech, promiňte mou nedokonalou češtinu 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.