3.díl: Animační techniky – GO MOTION

První dva prázdninové díly o animačních technikách byly o klasické loutkové animaci a trikové animaci. Ani tentokrát se od loutky příliš nevzdálíme a zůstaneme ve 3D. Okouzlující technologie s názvem GO-MOTION mnohým tvůrcům zamotala hlavu natolik, že se stala nedílnou součástí trikových velkolepých filmů. Dnes tuto techniku vystřídaly propracované moderní softwary. V době své slávy však patřila mezi nejkomplikovanější druh animování vůbec.

Phill Tippett, animátor Industrial Light and Magic při práci na scéně se sněžnými tanky. Pod nohami vzdálenějšího tanku vidíme plošinu s otvory, v nichž jsou umístěna táhla, která model fixují. Tato technologie patří mezi další zajímavý, a také velmi složitý,  animační postup. O této technologii jsme vám psali v několika dílech (viz níže), ve kterých se postupně dozvíte vše o jedné z nejsložitější a nejpopulárnější technologii animace. Vždy se dozvíte spoustu pozoruhodných informací, které navždy změnily svět animace. Na obrázku je Phill Tippett, animátor Industrial Light and Magic, pracuje na scéně se sněžnými tanky. Pod nohami vzdálenějšího tanku vidíme plošinu s otvory, v nichž jsou umístěna táhla, která model fixují.

 

Přehled dílů:

 

              

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *