Previzualizace
Previzualizace je v podstatě animatik, který vzniká po natáčení. Zde se zkouší hrubě vyrenderované 3D objekty, jestli dobře korespondují s hereckou akcí. Také je to návod pro kompozitory a grafiky, aby věděli jaká je představa režiséra a jak asi bude vypadat výsledný záběr.
Projekce
Využívá se ve chvíli, kdy potřebujeme určitou texturu či obrázek vymodelovat do jednoduchého geometrického objektu. Tímto způsobem můžeme například simulovat jízdu ulicí, nebo prolet kamery kolem budovy složené z pár ploch a jedné promítané fotky.
Projection Texturing – je aplikace různých textur a materiálů na modely
Plate neboli záběr či snímek, který není nikterak dále upravovaný, přímo z kamery, fotoaparátu. Jde v tomto případě o podklad.
Particle Systems neboli částicové systémy jako jsou živly, kouř, oheň, exploze, (sníh, déšť, možné ale dělat i ve 2D) kulky, projektily a mnoho dalšího.
Pixel – obrazový bod
ProRes – je formát, který byl vyvinut firmou Apple přímo pro účely obrazové postprodukce