2.díl: Making of filmu Husa: loutka a míč z reálu do 3D

Jak jsme již psali v první díle, kde jsme vám ukázali kompletní výrobu modelu domu pro 3D, dnes se podíváme, jak vznikal model loutky chlapce, který bude následně převedený do 3D a animovaný již v digitální podobě.

Výsledkem propojení původně reálného modelu s možnostmi obrazové postprodukce a počítačové animace vznikne velmi zajímavý obraz. Co myslíte?

2 komentáře: „2.díl: Making of filmu Husa: loutka a míč z reálu do 3D

  • 14. května 2018 (23:00)
    Permalink

    Děkujii, možna, to prostě měl jsem dost času na to, abych svůj komentář upravil 🙂 Těším se na další making of !

  • 8. května 2018 (21:34)
    Permalink

    Myslím, že to je velmi zajímavá společná budoucnost pro loutky a pro 3D animace také. Občas textury dokonce v topových 3D filmech vypadají přilíš falešně. Zatím v stop motionu občas můžou poškodit dojem přilíš ostré pohyby. Chci věřít, že simbióza loutek a 3D dokaže překonat tyto vady. Ale nejspíše, každý druh animace má svou samostatnou budoucnost, proto stop-motion a tím spíš 3D animace bez realních objektů budou jít každý svou cestou i dále.
    Nejsem Čech, promiňte mou nedokonalou češtinu 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.